Bloggtankar

Ibland har jag tankar på vad jag ska blogga om, men sen faller en del på att jag vill inte lämna ut/hänga ut personer som finns i omgivningen , hur tokiga saker det än förekommit. För deras integritets skull. Även om jag ändå lämnar ut en del.
Sen finns det orsaker som att jag är glömsk, jag drabbas av någon form av akut demens när jag hamnar framför datorn vilket gör att det jag tidigare hade tänkt skriva nu är som bortblåst.
Sen händer det att  någon form av förnuft slår  på ibland och jag funderar över vem som överhuvudtaget vill läsa om mina förvirrade tankar.
Vissa saker vill jag skriva efter att ha läst något intressant på någon annans blogg, men då känns det som om jag stjäler. Till exempel häromdagen var jag inne på Pernillas blogg och hittade det här http://minimi05.blogspot.com/2007/10/mellan-mitt-emellan-och-utanfr.html detta är ju något jag funderat över länge och tänkt skriva om men inte blivit färdig... osså har hon beskrivit det så bra. Hon beskriver ju det som jag har med Snöflingan just nu. 
Bilder säger dock mer än tusen ord, det är väl därför jag ibland fyller bloggen med mer bilder än ord.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag håller med. Jag har tusen tankar som sen är bara borta när jag sätter mig vid datorn.
Jag tycker du skriver så bra när du ger alla dina nära beskrivande namn istället för att skriva deras namn. Jag har försökt härma dig lite där.
Vi får hålla ut med våra mellisar.. De blir större och det går över...
Tror jag.....

2007-10-03 @ 09:10:13
URL: http://minimi05.blogspot.com/
Postat av: familjenhuss

jadu du har så rätt i det diu skriver och jag tycker bloggen är så fin med alla bilder :-D

2007-10-03 @ 09:39:26
Postat av: Tessan

Ojoj vad "skönt" att läsa om fler som har det som vi. Elliot, min mellankille är helt odräglig. Jag blir tokig på honom..
Men samtidigt så gullig och härlig när jag ger honom egen tid. Inte är det lätt.

2007-10-04 @ 21:29:08
URL: http://tessie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!