Du sagolika höst

Lika eländig sommar lika underbar höst har vi. Vädret visar sig från sin absolut bästa sida och allt är underbart vackert. Vilka färger det är ute nu, ett underbart spel för ögat. Jag älskar hösten när den är så här, jag njuter av mörkret på kvällarna med att tända ljus, jag njuter av färgerna och den höga klara luften. Här och nu njuter jag! Jag skulle kunna stanna min egen lilla klocka och bara vilja stanna här.
image184
Idag blev det ett kort på min underbart vackra  stora dotter Malla som nu är lika underbar som en underbar höstdag på alla plan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst har vi en härlig höst!
Men JIIIIIISÖS - Moa ser ju ut som en stooooooor tös, så vuxen på bilden!
Kram C

2007-10-07 @ 20:26:26
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!