Guldhelgen

Vi har ju som tidigare nämnts spederat helgen i Smögen hos våra goa vänner Tryggve R och Käcka M och deras två troll Lilla och Stora Lintott.  Hummer serverades på lördagen efter att pojkarna varit ute och vittrat tenorna. (STavas det så??) En annan var lite skeptisk till denna läckerhet så jag nöjde mig med goa smögen räkor.
Barnen har haft kul ihop mellan varven, båda syskonparen bårkade ganska mkt sinsemellan men inte värre än det hanterades *s*
En mycket trevlig helg som avslutades i söndags i Göteborg genom att titta på IFK Göteborg när de tog Sm-guld. och jag får erkänna att trots att jag INTE håller på detta lag, fann eftermiddagen och kvällen både rolig och trevlig. Det är kul att få vara med när det blir så total lycka bland folk och fä. Därefter intogs det champange på hotelrummet. Måndag for båda familjerna hem, dock på var sitt håll! Nästa år är vi på guldfest i Heslningborg. Eller hur! Jag säger bara Halmstad 9-0.

image217image218.
image219image220image221image222

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bananer i pyamas
fssss

2007-10-30 @ 08:51:03
Postat av: LindA

Lilla otäcka bror, lär dig skriva att du är du!

2007-10-30 @ 16:05:15
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!