Om bloggen upphör

Det kan hända att bloggen upphör nu ett par dagar, ja det kan hända att alltomkring mig upphör de närmaste dagarna. I alla fall allt som kräver fysisk aktivitet...  som tangentbordstryckande, jag har idag gjort något dumt (säkert inte egentligen men ändå) jag har försökt väcka upp saker och ting, saker och ting som varit i dvala, kanske inte ens i dvala, kan faktiskt oxå vara i koma rent utav. Jag har varit och styrketränat och därefter simmat en 30 minuter. Detta kan vara helt förädande för en massa muskler i koma. Så om ni inte hör i från mig på ett par dagar så är det på grund av att jag har ont i mina komadvalnade så kallade muskler. Ses när musklerna slutat göra ont.... för det är jag säker på att de kommer att göra i morgon..... (Jag har lovat att INTE ringa min mamma och beklaga mig, tror inte hon behöver vara rädd, förmodligen kan jag inte lyfta luren) counter statistics

Kommentarer
Postat av: familjenhuss

Har alltid sagt att motion är skadligt idag blev jag träffad av ett fallande ekollon när vi var på väg till dagis Sari och jag :-S och i måndags hade jag en jätteblåsa under ena tån + att jag hade början till benhinneinflammation tror jag för katten vad ont det gjorde :S så kort sagt motion är inte bra haha

2007-10-04 @ 21:36:39
Postat av: pernilla

Motion är totalt livsfarligt vilket bara bevisas av att det gör ont.
Själv är ja mycket svårt allergisk mot motion och undviker det i det längsta.
Du borde tänka på att du är en gammal kvinna *ler*
Och vi gamlingar ska heslt bara sitta inne och spela bridge eller nåt

2007-10-05 @ 08:22:11
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!