Typiskt.

Idag har älskade J och Mamma Asplund förbrett inför det fortsatta bygget, vi har burit ut lådor med massor med böcker och därefter bar vi ut bokhyllorna oxå. Jätteduktiga!!! Nu är det kvar en soffa, och en byrå med våra underkläder och liknande trams kvar i rummet som skall tömmas. Ja, vi flyttade ett skrivbord och el Dator oxå, som vanligt slet jag ut alla sladdarna utan att titta efter var de skulle in igen så det tog ett tag innan jag lyckats trycka in rätt sladd i modemets alla hål igen.  Det är typiskt mig. Vad som är typiskt både mig och min man är att nu såg vi möjligheten att börja riva i en vägg vilket vi genast gjorde. Med följd att vi har damm över allt..... inte så smart.... Det är dock kul att riva även om det var ganska dumt att riva i väggen innan alla möbler var ute :-)
Men, men, det ska snart storstädas.... snart är bygget igång och snart är det klart!
Snart är ett bra ord.
Typiskt oxå.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fniss... Känner igen mig. Varför måste allt ut innan man kan börja med det roliga???

Kram.

2007-10-14 @ 21:11:00
URL: http://miloa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!