Vi är oense

Älskade J och Fru Asplund är inte helt överens.
Vi kommer snart att påbörja vårt fortsatta bygge och ska göra vid, bland annat , vårt nya sovrum. Jag vill då köpa nya sängar och ny sänggavel. Det är här vi inte är överens. Älskade J vill behålla vår gamla sänggavel och jag vill ju så klart köpa en ny... Detta är inte ett helt ovanligt fenomen i vårt hus.  Så nu smider jag planer på hur jag ska övertyga honom. Vad tycker ni kära bloggläsare? Här är tre fina förslag... Förvisso tre helt olika stilar men det är ju liksom nu vi har möjligheten att skapa ett sånt där drömsovrum då det rum vi har idag skall göras om från grunden.
image196
image197

Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Skulle själv vilja ha den sista men vi har väggkontakter som hindrar att vi har en sådan modell.

2007-10-15 @ 08:32:21
URL: http://gratisgott.blogg.se
Postat av: Karolina

Med erfarenhet av en gnällande make så röstar jag för en säng utan fotgavel. Jag har alltid älskat fortgavelsängar men jag har fått höra detta gnäll i typ 13 års tid nu, och jag har givit med mig...och tro det eller ej, det är faktiskt skönt med en säng utan fotgavel :)

2007-10-15 @ 08:32:24
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: familjenhuss

tyckte det första det vita :-D

2007-10-15 @ 10:59:54
Postat av: Mia K

Hej!
Och jag lägger en röst för den första-chabby chic stuk, romantik uhmm..
Dock så har vi en fyrkantskub från IKEA själv i den manligaste av alla färger-ek..behöver jag skriva att jag förlorade vår kamp:-)?
Maken får allergiska utslag av blommor, rosentyg m m-vägrar..Lycka
till med sängförhandlandet.
Kram

2007-10-15 @ 12:24:04
Postat av: Mill@n

HEJ!
Vi sover gott i en säng som liknar den överst väldigt mycket! Så mitt val är nr1 *s*
Kram

2007-10-17 @ 08:42:44
URL: http://trexc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!