Dimma utanför mitt fönster

Tittar jag ut så ligger dimman tjock utanför mitt fönster. Märks verkligen att hösten är här på riktigt.
 Idag ska jag och Snusmusen försöka ta hand om det sista som just nu ligger i tvätten sen kommer sessorna hem, Malla har sin underbart söta Prins Charmig med sig hem. Senare i eftermiddag kommer Prins Charmigs mamma, Fru Underbar och go, som är en av mina goaste vänner. Med sig har hon då Lilla Trollprinsen.

Prins Charmig och Malla Ankarkrona är så söta ihop och nuförtiden leker de för det mesta jättefint ihop om de bara får vara i fred för Lilla Trollprinsen och Fröken Snöflinga. Snöflingan och Trollprinsen kan reta upp de stora nått så infernaliskt. JAg hoppas på en skön och lugn eftermiddag med kaffe och massor med mysigt snack.
Tjipp för nu.
 Prins Charmig
 Fru Underbar och Go
 Lilla Trollprinsen

Glömde en sak... Fru Underbar och Go och hennes make Den Store jägaren har bröllopsdag idag. Hipp Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!