Liljor till mina tre vänner

I går var jag i Köpenhamn, en underbar dag på många vis, solen sken och uppvisade ena alldeles underbar höstdag. Vi skrattade, fnissade, pratade och tog hand om varandra på ett bra sätt. Vi öppnade kanske oss för varandra på ett sätt som vi kanske inte gjort tidigare.
Jag köpte liljor, på vägen hem, till svärmor men då våra planer ändrades och vi hamnade i Dösjebro istället för hos svärmor så står de nu fint i en vas hemma hos mig.
TAck Töser för en underbar dag i Köpenhamnimage158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!