Reflexväst på

image157
Lämnade Malla och Snöflinga vid bussen idag, det börjar bli mörkt på morgnarna nu, men mamma Asplund var duktig och hade sin reflexväst på, insåg att jag måste skaffa nya till barnen då barnen har växt eller västarna krympt och jag måste skaffa reflexer till vagnen oxå.

I måndags skrev jag att helgerna går fort, det gör visst veckorna oxå för nu är det redan torsdag. Känner mig duktigt risig, skyller mitt dåliga bloggande på det.
 
Till helgen så ska jag i alla fall ut och ha kul, jag och tre tjejer ska åka till Köpenhamn på en mysdag! Hoppas vädret är bättre än nu... ser kanske dumt ut om jag kommer i gummistövlar och reflexväst på lördag? Nä jag har köpt en sån här som jag tänkte ha.*tycker om*


image156


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo då jag är en flitig läsare av din och C blogg. Vilken ursnygg poncho . Den är nog skön att ha i det här rusket.
Kram Mia

2007-09-22 @ 12:48:21
URL: http://miloa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!