Trattkantareller

Vi trodde vi skulle ut och plocka kantareller i helgen. Men vi hittade inga. dock hittade vi en del Trattisar istället. Ser ut att kunna bli gott om det i höst. Annars är det väldigt klent med svamp i år. En endaste KarlJohan har vi lyckats hitta, trist.

Idag har jag och Snusmusen varit ute en prommenix på en timme, vi gick när prinsessorna åkte med bussen 0710. Så nu sitter denna här i soffan, nyduschad och pigg. Herr Snusmus sover i vagnen där ute.

Tänker på min söta Svägerska, Lilla Rara Söta A som börjar nytt jobb idag. Det är så pirrigt. Själv har jag lämnat in en ansökan om föräldrarledighet  i ett år till.

image131image132image133

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj
vad söta mina syterdöttrar är

2007-09-03 @ 10:33:58
Postat av: Caroline

Goa tösena!

2007-09-04 @ 18:29:18
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!