Jag har en kompis...

Jo det har jag faktiskt, eller rättare sagt jag har flera. Men just idag, just nu har jag en alldeles speciell kompis som är bara så där tokigt rolig att jag bara älskar henne. Detta inlägg är enbart till henne, när hon kommer till jobb på måndagimage323

Ajajaajajajaja......

Jag förstår att detta är något kryptiskt men söta rara lilla vännen förstår och idag, just idag så räcker det. Jag hoppas övriga bloggläsare har överseende och lilla rara söta du.... om du vill kan du få gästblogga här hos mig om du vill berätta din historia!!!
Jag skrattar så jag har kramp i magen. Over and out för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!