Överkörd av en ångvält

Jag hade oerhört många bloggtankar i huvet när jag körde till och från jobb i dag men nu verkar varenda av en av dem vara som bortblåsta. Undrar om det hängde samman med att min kropp idag känns som om den är överkörd av en ångvält? I går var det ju tisdag. Tisdagar är orienterings dagar. Den goda mormodern och Snöflingan gav sig ut på en runda, Malla

Ankarkorna och Den kloka morfadern, med en Snusmus i Bärsele på ryggen, gav sig iväg på en annan. Kvar stod mamma Asplund och valde karta. Det blev en 4 km:s runda. Såg lagom ut på alla vis, lagom lång och lagom svår. Vad Mamma Asplund dock missade var att titta på höjdkurvorna... Och de var många... och de som ritat banan hade minsann sett till att skicka alla både upp och ner för backarna vid Hålehall på Hallandsåsen ett flertal tillfällen. När man går i backar så tränar man musklerna på lårens framsida om ni undrar, det vet jag ... idag... Träningsvärk kallas det visst. Men det är bara att gå på igen. Men kanske inte i sådana backar de närmaste timmarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!