Projektledare

Träffade tf förvaltningschefen i går. Vi diskuterade vad jag ska göra när jag kommer tillbaka till hösten. Jag har aviserat att jag inte vill i nu läget gå tillbaka till min chefstjänst. Jag känner att jag är inte berredd att i nuläget lägga ner 100% arbetstid och 100 % engagemang på att vara chef. Jag vill jobba max 75% och det fungerar inte riktigt att vara chef på mindre än 100. Så då diskuterade vi vad jag skulle göra och jag har ju fört de här diskussionerna med Lady Boss tidigare och hon har framfört mittställningstagande till övriga i ledningsgruppen. Nåväl nu hade de då hittat något som känns vettigt för mig att syssla med. Jag kommer att arbeta som projektledare för ett av våra system inom förvaltningen. Känns som det kan vara  stimulerande och roligt att jobba med. Jag vill kunna ge 100% när jag jobbar och det här tror jag kan vara rätt. Kul

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Grattis till nya "jobbet". Jag skrattar lite för mig själv då även jag ej kan/orkar chefa 100% (ibland mer)Då jag ej har för avsikt att förlänga mitt chefskontrakt (går ut vår 09) och nu väntar på lilla fyran så hamnar även jag som projektledare i vår ledningsstab och kommer ev. få ett uppdrag som är länsövergripande-komiskt va´?Vi får byta ideér tycker jag;-)Vi följs åt lite..fniss..ha en riktigt trevlig helg!
Kram

2008-04-18 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!