Kräftskiva


I morgon är vi bjudna på kräftskiva hos Syster J. Ska bli rackarns trevligt. Jag äter inte dock inte så väldans många kräftor så jag kommer att äta räkor i stället och en smarrig kantarellpaj.
När vi lagade den kom jag och tänka på Lady Boss, som fyller år idag! Hoppas du hittat många "Guldingar" idag på din dag.

Idag är det ett lustigt datum tycker jag. 080808. Det blir liksom lite speciellt med sådan datum. Minns mitt ex som förlovade sig med sin dåvarande flickvän 990909. Själv har vi förlovningsdag dagen innan vår bröllopsdag. Den 4 och 5 juli med andra ord.

Idag somnade jag till OS invigningen. Känner mig sliten idag, hoppas det är något övergående. Malla har lite feber men det är säkert bara för att hon varvat upp något hemskt här innan. Ett par kompisar  var här, och, som vanligt får man väl tyvärr säga, så flög Malla och den äldsta pojken ihop. Det händer ganska ofta, synd för jag tror att de egentligen tycker väldigt mkt om varandra.  Malla var i alla fall väldans ledsen efteråt idag. Vet inte om febern beror på det eller om det är tvärtom så att hon är extra känslig för att hon har feber. Det får tiden  utvisa.


På tal om OS. Som vanligt tycker jag att det ska bli trevligt att titta på även om jag i år har dåliga förhoppningar på svenska medaljer. Tyvärr. Men de får gärna överaska mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!