Årskrönika Januari 2008

Varje blogg borde ha en årskrönika, en sammanställning över vad som hänt under året som gått. Här kommer min med början på Januari.
Vi började med att fira goda faderns 60 års dag , det firade vi med en tripp till Göteborg där vi såg på Holiday in Ice med de stora barnen.




Hos oss var det bygge som gällde, vi hade stampat jordgolv i december men hade faktikst fått golv i januari och bygget gled på. Vi målade och fejade

.


Vi var i ishallen och åkte skridsko och mös med fika





Snusmusen fick glasögon och förvandlades till en liten professor.  



 

 
Älskade J fyllde 36, men med tanke på att snickarna trodde att man kunde använda vardagsrummet som arbetsrum så firade vi inte med något större partaj.



Jag tog steg 1 i min egen resa och la cigaretterna på hyllan den 1 januari.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänkte på dej och din förvandling under detta år häromdagen. Jag är så impad av dej - Go girl!

Det jag gillar mest är att du är rökfri! Känner du som jag, en befrielse? Slippa tänka på cigg, tändare, vägen om kiosken för att handla cigg...som en slav under nikotinpinnen helt enkelt - skönt att slippa!

KRam C



2008-12-22 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!