Hela-dagen-i-mysdress-dag

Men vad händer? Ingen uppdatering på länge... men just nu har jag liksom inte riktigt orken...Är fortfarande ganska sliten med en förkylning som står i kroppen och inte riktigt vill bryta ut, det toppar jag med gräslig sömn på grund av en korkad rygg.
Jag tror att alla julklappar är handlade, inklusive min egen, jag styrde upp familjen i går och tog dem till VÄLA, man får skapa möjligheter för dem så att de sen inte kan skylla på att de inte hann åka i väg och handla.
Kylskåpet är fullt så när på lite färskvaror som ska handlas på måndag tillsammans med julskinkan som är beställd hos otäck liten Bror på Bjärhus.
Granen är inhämtad och klädd, lyser så vackert i vårt tv-rum.
Dagen idag tänker jag spendera i mysdress, lite stryktvätt, kolakokning och en långprommenix med barnen och förhoppningsvis goa vänner med hund.
Förresten, jag har inte köpt någon julskiva i år.... varför ska man göra det när man kan lyssna på Spotify när man vill och vad man vill. Vilken underbar tjänst.
Vi ses kanske senare om jag orkar ladda upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!