Julkalendern och lite annat smått och gott

Vinjetten till julkalendern har precis satt i gång, barnen sitter klistrade och jag har ännu inte sett ett endaste avsnitt. Får väl försöka mig på att sitta ner vid den tiden någon dag.
Idag var jag allt utom morgonpigg... är själv med barnen eftersom Älskade J är i Köge i Danmark på studiebesök och strategidagar. Jag brukar inte ha svårt att vakna när jag är själv, men idag var det ett segt kapitel...Ont i huvudet och allmänt seg. Ska köra töserna till skolan efter julkalendern och därefter ska nog jag och Snusmusen ta på oss och försöka gå en runda, återstår och se om jag orkar när vi väl kommer hem igen. Soffan är så inbjudande nu på vintern. Fast jag skulle behöva ta tag i mig själv när det gäller prommenixandet igen. Var ju såååå duktig ett tag men nu på sistonde har det varit trögt.

Har kommit på vad jag ska ge till goa svärmor i kulklapp! Är så nöjd med mig själv, vet oxå att hon nu blir lätt  nervös när jag skriver så, men när man hittar det där som passar så bra så ska man slå till. Så söta Svärmor, bli inte orolig. Det är inget stort och inget farligt och det är mycket tanke bakom.
Till Snälla Mamman och Goda fadern är det oxå färdighandlat. Det har liten otäck bror löst  i år.
Kvarstår bara maken, barnen och fasters söta prinsessa. Men jag tror att jag i år faktiskt har ganska klart för mig vad som ska köpas till alla barnen däremot är Älskade J ett större bekymmer, han har önskat sig 1 sak. EN sak och den kan man bara köpa på en speciell sida på nätet. Älsakade J har själv erbjudit sig att beställa hem den. Suck det vill inte jag... får nog klura lite till på det där... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!