Kvalitetsutvecklare

Jag vet inte hur mkt jag skrivit om nya jobbet. Det har liksom nästan försvunnit bland allt annat som har hänt. Det är lite svårt att glädjas på jobb då en hel del av kollegorna inte mår så väldigt bra. Alla har inte fått det de önskat och det med följd att de inte mår så bra. Hemma hinner jag knappt med att tänka på jobb, det är i och för sig bra... jag blir lätt uppslukad annars...
Men jag har faktiskt fått det jag vill ha. Ska bli väldigt roligt. I min kommun har vi massor av saker som är av bra kvalitet men det är inte alla gånger formailserat, det tror jag är ett av mina uppdrag att få ihop allt som är bra och utveckla det som är mindre bra.. Det finns oändligt mkt att titta på och jag går här och funkelerar och funderar över var jag vill börja. Spännande, jag ser framemot våren med stor glädje och många ideer.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej vännen.

Jag har valt att stänga min blogg.

Maila mig på [email protected] så berättar jag varför.

Kram!!

2008-12-07 @ 11:07:55
Postat av: Hilda

Hej vännen.

Jag har valt att stänga min blogg.

Maila mig på [email protected] så berättar jag varför.

Kram!!

2008-12-07 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!