Liten otäck bror

Min lilla otäcka bror påstår att han ser ut som en mupp allt som oftast när jag tar kort på honom. Ja, jag kan ju inte göra mkt åt motivets grundmaterial men jag kan ju alltid försöka fotografera honom när han är till sin fördel. I går tycker jag att jag lyckades rätt bra. Mer än så här kan jag inte göra med tanke på modellens utseende :-)  (Men visst är han ganska söt bror min)




Det finns bra kort även på Rara Söta Lilla A, måste dock bara redigera dem lite med ljus och annat så kommer de sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!