Skakande...

Det mullrade i hela huset och sen började det skaka och skallra i fönster rutorna... och Ja det var tydligen en mindre jordbävning i lilla Forestad...Ungarna vaknade och kom ner rusandes ganska skakade även det. Snöflingan tyckte det var jätte läskigt. Själv funderade jag över om jag upplevt det innan, men inte vad jag kan minnas, inte så här tydligt i alla fall. 20 till 30 sekunder upplevde jag nog att det höll på.... Gissa om det här kommer bli dagens snackis

Läs mer här : Aftonbladet  och  HD


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja fy fasen, det var riktigt ruggigt! Jag fattade nada och sa högt till mej själv - va f*n är det som händer!?!

Kram C

2008-12-16 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!