Spotify-inbjudningar

Hoppsan! Spotify är något jag gillar och jag har 22 nya invites på mitt konto. Jag tänkte låta er ta del av dem, men för att få en av dessa inbjudningar så måste ni lägga en kommentar på någon av mina bilder som finns på bloggen. Tala om vilken bild du valt och varför och glöm för allt i världen inte att ange din mailadress så jag kan skicka inviten....
och eftersom du ändå är här kan du ju passa på att klicka på kden rosa knappen höär nedanoch lägga till mig på Blogglovin. Sen får man hemskt gärna länka till mig från sin blogg oxå... det går oxå bra.....
 
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tycker att bilden på minstingen när han äter choklad.

Hela han säger att det bästa som finns är ju chocklad och inget annat.

Så super.

2008-12-28 @ 23:56:35
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Mia

Tack Så mycket! Kram Mia

2009-01-01 @ 21:43:38
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Andreas Karlsson

Helrätt, klart tjejen ska ha ett trumset! Underbar bild - så långt från den harvande musikskolan. Självlärda musiker är de bästa.. men glöm inte att fixa ett ljudisolerat rum när det är dax att skaffa ett stort trumset! :)

2009-01-07 @ 01:33:24
Postat av: Thomas

Gillar bilden på när flickorna kramar tomten som även har fått något gott i glaset riktig julefrid det:)

2009-01-11 @ 01:08:08
Postat av: Andy

För er som inte lyckades lägga vantarna på något Spotifykonto här kan jag rekommendera denna:



http://hejtack.blogspot.com/2009/01/10-spotify-invites-lottas-ut.html

2009-01-30 @ 17:16:14
Postat av: Moa

Hej jag skulle verkligen vilja ha en inbjudan till spotify så det skulle vara väldigt uppskattat,

tack på förhand

2009-04-16 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!