Dagmamman

Sitter här och funderar över vad vi ska hitta på för namn på dagmamman. Är man dagmamma till en Snusmus så borde man få ett bra namn.Tillsvidare får det vl vara "Dagmamman"
 Nåväl. Idag har inskolningen börjat och fortsätter det som det gjort idag kan jag nog få till ett par timmars jobb nästa vecka. Snusmusen gillad sin dagmamma och var oerhört förtjust i de två lite större barnen som var där. Ja stora och stora. Den ena var drygt 4 och den andra 3½ så så värst stora var ju då inte dessa små godsaker.
Det blir nog jätte bra när det här är klart. Känns bra. Nu är dock Snusmusen väldans trött och nannar sött ute i det fina vädret. Jag borde oxå bege mig ut men känner att jag har tusen saker att göra här inne... blir liksom inte färdig med något. Är det så här fint väder i morgon så ska jag försöka putsa fönster på hela nedervåningen.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Mamma Dag
Dagny
Daga

Är några förslag på smeknamn till dagmamma

Skönt att höra att inskolningen flyter på!

2008-02-06 @ 09:10:20
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!