Melodifestivalen

Så var det då dags för festival i kväll. Igen.
Kvällens favoriter efter att ha tjuvlyssnat på http://www.svt.se/ är Sanna Nielsen och Ola. På www.SvenskaSpel.se ger det just nu 8 gånger pengarna tillbaka. Hyfsat.
Till andra chansen vill jag ha Alexander Schön och Lasse Lindh. Det ger betydligt mycket mer pengar tillabaka om det skulle ske. Däremot så om man tror på Canvråla och Andreas så får man inte så många slantar tillbaka. 
MEn Denna låten gillade jag inte alls. Överskattad. gillar egentligen Carola men det tenderar att bli så mkt omkring henne när hon visar sig och det får mig att rysa.
Hoppas på att det kan bli som förra veckan när Etype och pudlarna var så förhandstippade att de bara hamnade i andra chansen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAg säger bara Carola, jaja, whatever lixom...men hennes sångpartner...ahhh, godis för ögon och öra! Han får mer än gärna kvalificera sig till final för mej...och eventuellt, kanske byta ut Carola mot...MOI! *S*

Kram C

2008-02-16 @ 16:40:07
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Karolina

Liiiiiinda, hallå!!!!! Sitter du fortfarande framför melodifestivalen??? Hoppas allt är bra!

KRAM

2008-02-29 @ 14:09:47
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!