Musikutmaning

Jag har blivit utmanad av K-Line . Jag skall alltså hitta en artist/grupp som börjar på Y. Sen ska jag i min tur utmana andra att hitta någon som börjar på Z.

Jaha...... Den enda artist jag kommer på är Yngve Malmsten, och om honom vet jag inte ett dyft. Älskade J vrålar att Yazoo oxå börjar på Y.
 Jag utmanar nu Pernilla, Caroline och givetvis får du tillbaka den K-line

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller artist som börjar på bokstavenZ, eftersom jag fick bokstaven Y. Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen, sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Z . En annan grej med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny (fast helst inte, please!!!!).

Kommentarer
Postat av: *linda*

men så roligt! måste ju gratulera dig också till det otroligt fina namnet :)
fin blogg har du också :D

2008-01-07 @ 22:07:41
URL: http://ungmamma21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!