Tillfälligt avbrott


image261

Här är det tillfälligt avbrott på grund av:
*Sjuka barn
*Bredbandssjuka
*Bygget

Jag hade tänkt jobba idag men Malla har feber och måste vara hemma och tji fick jag. Men nu har vi fått dagmamma till Snumusen vilket gör att jag kan jobba lite mer frekvent när han väl är inskolad. Jag är glad att vi fått den dagmamman vi fått s det ska säkert bli bra. Snumusen behöver få träffa fler som är i hans ålder.

Älskade J fyllde år i går . Grattis älskingen. Du är bäst det vet du!

Jag återkommer när det lugnat ner sig lite här hemma. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!