Utmanad

Jag är utmanad X2 Både av K-line och av  Pernilla.
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat

Jag tänker berätta sju sanningar om mig själv. Men jag tänker faktiskt bryta utmaningen här. De som känner för det kan väl istället lämna sju sanningar bland mina kommentarer.

1 Jag har svårt att vara tyst (understatment jag vet)
2 Jag är extremt punktlig... eller rättare sagt jag är nästan alltid för tidig till allt jag ska till, med följd att jag cirkulerat i många kvarter...
3 Min favoritblomma är Liljekonvalj tätt följd av tulpaner
4 Ett av mina favoritämnen i grundskolan var geografi, till vilken nytta med tanke på GPS:n? Idag önskar jag att det varit historia.
5 Jag blir stressad om tvättkorgen är för full, med följd att min tvättmaskin går ofta!
6 Jag älskar folk lika mycket som jag älskar ensamheten
7 Jag är rökfri sen 22 dagar. Jag är duktig tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, det är duktigt! Att vara rökfri alltså :)

2008-01-24 @ 19:03:49
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Annika

Snyggt jobbat Linda! Kan det möjligtvis vara ett nyårslöfte... 22 dagar. Kram! Annika

2008-01-24 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!