Dalkullanär himkommen

Jo jag har överlevt, om nu  någon undrade över något annat. En trevlig semester avslutades med goa vänner på Kolmården och därefter ett besök i vildmarken som om jag inte fått nog av vildmark. vi övernattade i Långa Lugna Mannens brors stuga som var en elektricitet och vattenlös stuga med ute dass... jätte charmigt om man inte har varit på semester i drygt 2 veckor och man endast har smutsiga kläder med sig och känner sig allmänt mör. Men i alla fall trevligt hade vi och det var ett gudomligt vackert ställe. En Sjö alldelels intill med vacker solnedgång och som inbjöd till mysigt kvällsdopp





Summa sumarum jag har haft en kanonsemester och jag ska se om jag kan få upp lite fler kort nu när vi är hemma och jag och min bästis tvättmaskinen börjar närma oss  det som kan kallas vila efter 2 dygns hårt arbetande.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Välkomna...ni verkar ha haft en toppensemester! Missa inte promenadstarten i morgon :)

2008-07-31 @ 07:35:04
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!