Etapp 2

Jag överlevde även idag, även om jag idag var duktigt trött innan jag ens kom till start. 2,9 kilometer innan start är maffigt när halva sträckan består av berg med kalhygge...
På väg till kontroll 1 hade jag en date... med Mr Älg. han var stor, han sprang ca ½ meter i från mig , livrädd var han den stackaren. Det blev jag med. Men efter en viss återhämtning så traskade jag vidare, de flesta kontrollerna gick riktigt bra och jag bommade nog bara en riktigt rejält. Men fort går det inte. Men jag är ändå riktigt nöjd, jag har hittat runt 2 dagar av 2. Dessutom tycker jag det är riktigt kul även om det är bra svårt emellanåt. Nu väntar en ny etapp i morgon, och då har vi lite mer hemmaplan, dvs vi har den nära vår stuga. Vi slipper med andra ord bussen i morgon.
 
Det blir väldigt långa dagar här. Man börjar med frukost vid 0630 och sen är man på gående fot eller för dem som springer på springande fot fram till kl 1938 ungefär...Jag brukar en normal dag gå ca 9500 steg, idag är jag uppe i över 19500 steg och kvällen är inte slut. jag måste ta en tripp till närmsta sopstation med våra sopor oxå ikväll.

I vår lilla klan av familj så springer ju 7 av 10 . Rara söta lilla A tog en extra tripp idag på 3 km då hon glömde kompassen hemma. Liten otäck bror springer långt och Snälla mamman och Goda Fadern är de som gör bäst reslutat. Snälla
mamman har en hyfsat bra placering. Malla och Snöflingan är super duktiga och kämpar på. De springer ruskigt fort på sina banor, det är knappt Äslakde J hinner med dem när de är ute.

Liten otäck bror brukar klaga på att jag lägger upp dåliga kort på honom. Det beror mer på objektet än på fotografen skulle jag vilja säga. Men idag lyckades både fotografen och fotoobjektet samtidigt.
Liten otäck bror på väg ut till sin start.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja heja

Vad duktig du är som tar dig runt detta.

Jätte bra!!!

Kram Mia

2008-07-22 @ 21:43:14
URL: http://miloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!