När jag närmar mig himlen brakar det loss

Om jag nu skulle varit troende kristen så borde jag kanske utvärdera dagens träningsrunda tillsammans med den goda fadern. När jag tagit ett antal kontroller så börjar det småstänka lite regndroppar, men eftersom jag bestämt mig för att ha en ny attityd så ska jag dock INTE gnälla i första taget. Men när det sen börjar hagla megakorn från himlen får jag erkänna att gnället var nära. Men tillsammans med den goda fadern konstraterade jag att det nog var bäst att ge upp träningsrundan för idag, för det måste väl vara så att när jag försöker närma mig Guden där uppe i  det blå så protesterade han. Vad skulle hänt om jag gav mig längre upp på fjället än vad jag var? Hade det kommit blixtar och dunder då? Det får vi väl se senare under nästa vecka då jag ska upp för Hundfjället.
Dagens fjäll var Högfjället i Sälen.


Mer om orientering och O-ringen kan du hitta här : O-ringen &  Svenska orienteringsförbundet
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!