En liten helgrapport

Det känns som om det är söndag. Söndageftermiddag. Men det är det inte, så skönt, vi är lediga i morgon med. -Yeah Yeah säger jag bara. Ja, jag och barnen är ju lediga även alla andra dagar men Älskade J ska ju iväg och jobba fem dagar till. Men inte i morgon.
I går firade vi midsommar med trevliga nya bekanta. Mycket mycket trevligt. En endaste olycka, Snumusens NYA glasögon har försvunnit någonstans under kvällen, men vi förtröstar inte än, någonstans är de ju... eller hur...det som göms i tö kommer fram i snö eller hur det nu är.
Idag har vi inte gjort så värst många knop, utan vi har väl mest gått omkring och skrotat fram tills nu kl 16 då faktiskt hela familjen tog sig i kragen och begav sig ut på prommenix. De stora barnen tog sina cyklar och Snusmusen sattes i vagnen.
På hemväg störtade Malla i nerförsbacken. Insåg då att hon är ganska pipig.... Undras var hon kan ha fått det i från... Kan inte förstå det.....  (Otäck lillebror behöver inte påminna om en norge resa, jag minns den ändå :-)) Men nu efter dusch, omplåstring och tillåtelse att se på tv så är det lite bättre.

För en gångs skull fastnade faktiskt jag på ett kort, sällan eller aldrig det sker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är så underbart:) Man bara smälter när man ser det!

2008-06-21 @ 19:15:07
URL: http://risto.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Hi Hi du är lika svår att få på kort som jag är.....

Men snygg som få är du...

2008-06-22 @ 19:15:17
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!