Skolavslutning

I morgon är det skolavslutning för Malla och Snöflingan. De går här och nynnar på Sol, vind och vatten som de ska framföra i kyrkan. Ska bli så skönt med sommarlov, att vi kan vakna när vi vill utan att klockan ringer och sliter upp oss, att vi kanslappa och göra vad vi vill hela dagana.Det är något vi behöver alla 5 men stackars äslakde J får slita två veckor till.
Idag storstädar vi så att vi kan gå in i lovet emd ett rent och fräscht hus.  Snusmusen sovermiddag och under tiden har jag och flickorna hjälpts åt där uppe, kvar är nu nedanvåningen men det går snabbt bara man sätter fart. Jag vet att jag kommer att njuta mega massor i kväll.
Helgen har lagom mycket i bagaget, Dolly Parton ska jag gå på med min kära vän  Syster J. Ska bli skitskoj. Malla och Snöflingan ska på kalas hos en kompis och Snusmus och Älskade J ska nog bara ta det lungt...... och kolla fotboll så klart!!!

Vill återigen tacka alla mina goa vänner som förgyllde min fest. Jag hade så in i *icke skrivbart ord* kul. Undrar om någon av er förstod hur mycket det betydde för mig att ni var där allihopa. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Underbart med sommarlov. Jag märker på mina barn att de redan tjuvstartat lite. Det är hur trögt på morgonen som helst nu liksom. :)

2008-06-12 @ 23:52:11
URL: http://hildazheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!