Trebarnsmamman utamande mig

Fem saker som finns på din att göra lista idag?

Eftersom det är rätt sent på dagen (läs kväll) är det inte så mycket kvar att göra...men jag skall:

1) Svara på denna utmaningen.

2) Se på fotbollen

3) Läsa i min bok

4) Ladda upp lite bilder.

5) Fylla min mp3 spelare med någon sommarpratar
Vad gjorde du för 10 år sedan?

För tio år sedan...hmmmm 1998. Arbetade på Ica Maxi, festade massor om vi pratar våren och sommaren... pratar vi hösten 98 så föll jag pladask för älskade J när vi läste på högskolan samt festade massor....

Ställen du bott på?
Forestad, Klippan, Landskrona, Helsingborg, Bårslöv
Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
1. Betala igen alla lån
2. Åka på en låååång resa med mina nära och kära.
3.Spara en hel del pengar för framtiden både för mig och mina barn
4.Köpa en så stooor båt som min älskade J vill ha
5.Diverse välgörenhetsprojekt (En sinnenas trädgård på "mitt boende" bland annat)
Jag utmanar

Pernilla
Miloa
Hilda


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack för läsningen :)

2008-06-25 @ 21:21:55
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!