Inskolad och klar

Snusmusen är inskolad hos Mamma Dag och det har gått utmärkt, han trivs vad det verkar. Jag trivs oxå. Börjar så smått att jobba nu, circus 40% ganska lagom med andra ord.  I snitt fyra timmar per dag, utom fredagar.
Känns bra. Det innebär att jag får träffa min Plinga i alla fall en dag i veckan! *tycker om*
Annars gungar det, hela förvaltningen gungar känns det som, men jag tror jag har en bra livboj och flytväst. Frågan är dock om man ska se på när skeppet  sjunker, följa med ner och sen upp igen eller man ska rädda sig i närmaste livbåt. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!