Internationella Kvinnodagen i antågande

Den 8 mars är det internationella kvinnodagen. Då fyller Susanne år. Grattis Susanne.
Jag började häromdagen att fundra på alla dessa fantastiska kvinnor jag känner. Ni är många.
Snälla Mamman, Busiga Svärmor ,Rara söta A, Min Plinga, Min Goa vän L, Syster J, Fru Underbar och Go, Paia, Lille Linda och Fröken Fotograf  Alla är ni underbara kvinnor min omedlebara närhet. -jag älskar er alla för dom ni är och för allt ni gör för mig!
Det finns givetvis fler viktiga kvinnor i mitt liv, Järngänget, trots vänskap under flera år så är vi just nu kanske nämre varandra än vi någonsin varit. *Tyckerom*
 Mina goa Dansbandskollegor och LadyBoss utan er hade ju inte jobbet varit så roligt som det faktiskt kan vara.
Känsliga Ä1 som egentligen är min mans vännina men som är så klok och som ger mig så mkt att jag idag både tycker om, respekkterar och accepterar även som min vän!
Lone som inte är riktigt kry just nu men som jag tycker så mkt om. Krya på dig !
Mamma Dag måste jag oxå nämna. Tack för att du ppå ett omtänksamt och närvarande sätt tqar handd oom vår Snusmus.
Min numera Canriavän C. Du har betytt så oerhört mkt för mig genom de senaste 10 åren. Önskar att jag haft en privatjet så jag kunde suttit i ditt kök lite oftare!
Skånemammor, 5 starka kvinnor med  stora bebisar.
Stor kram till er alla duktigga kvinnor jag känner.

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jag hade en bakgrund i min dator som jag sedan gjorde om och grejade med och så blev det denna! =)

/Sus

2008-03-05 @ 16:19:57
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Lotta

Hejsan Linda. Vad vore livet utan dansbandskolleger ? Vi får kanske ha en liten dansbandsträff... nu när havet stormar.

kram på dig

2008-03-07 @ 07:18:13
Postat av: Paia

Hej min VÄN!!

Jag tror jag pratar för dom flesta av oss, men jag måste få säga!

Jag hoppas du förstår vad du betyder för mig!!!

Tusen Kramar Paia

2008-03-08 @ 16:33:05
Postat av: Caroline

Kram själv på dej du goa quinna och söta vän!
Skånemammorna rules! ;o)

Kram C

2008-03-09 @ 18:18:10
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!