En livsinvestering

Har under mina snart TVÅ (2) år hemma  investerat  i mig själv på olika sätt. Det största är att jag slutat röka, ja jag vågar nästan säga det nu. Jag har varit jätteduktig det vet jag men det är fortfarande tufft i vissa situationer. Men jag ska klara det. Jag ska bara!! Jag har även investerat i mig själv på andra vis, en sak är att jag skaffat mig en stegräknare, jag har ett stegmål varje dag som jag ska komma upp i och lyckas jag inte den ena dagen försöker jag ta igen det nästa. Just nu under maginfluensan har jag hamnat rejält på efterkälken men det är okej, HAr du svårt att komma igång kan jag rekomendera en stegräknare det är motvierande att se hur många steg man tar på en dag.... eller inte tar.
image345

Det finns stegräknare  i tusen olika utformningar jag har en sådan här som jag beställt på http://www.livsvinst.se/
Den är kanon, den sparar automatiskt de 7 senaste dagarnas steg vilket gör att jag kan lätt se om jag måste traska på lite extra .-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Stegräknare är toppen för kroppen :)

Grattis till rökavslutet!!!!!



KRAM

2008-05-06 @ 21:24:44
URL: http://river.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Stående applåder för dej! Nu i maj är det 5 år sedan jag på allvar slutade att röka - sååå jäkla skönt!



Kämpa på vännen,

Kram C

2008-05-07 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!