Ett halvt projekt klart

I måndags blev jag färdig emd halva mitt projekt. Det projektet som jag tagit mig på att göra på jobb. Det känns kanon. Det som skulle vara klart till halvårsskiftet är klart, jag har en efterkontroll kvar att göra men sen ska den delen vara klar, så nu har jag ett lagrum kvar och det kan jag kombinera med det projektet jag ska göra till hösten. Känns jätte bra. Det är aldrig kul att inte kunna slutföra det man tagit poå sig. Men den här gången verkar det som jag gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!