Jag tror det vänder

Det känns som om krafterna sakta men säkert kommer tillbaka. Peppar peppar ta i trä kanske är bäst att säga... Men idag har jag fått behålla allt jag stoppat i mig och det är nästan ett hallelujamoment över det... Snumusen verkar oxå må bättre fast har har fortfarande magknip med jämna mellanrum. men även där har inkomsterna varit större än utgifterna om vi säger som så.
De stora är hemkomna från skolan och har hunnit med såväl läsläxa som att sätta en deg på jäsning  till goda bullar till fika i eftermiddag.image304
Jag försöker ta det lite lugnt och inte jaga på för mkt för jag känner ju att även om kraften är på väg tillbaka så är den inte som den brukar vara. Men lite tvättsortering blir det nog nu.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!