Mysmorgon

Sitter uppkrupen i soffan tillsammans med barnen som ser på film, massor med levande ljus tända, brasan i kakelugnen är tänd och sprakar så mysigt, ute är det kallt kallt kallt men ack så vackert. Raggsockar på fötterna och mysbrallor är perfekt söndagsutstyrsel. Älskade J har åkt iväg för att fiska, hoppas att han får en bra dag och får provat alla sina nytillverkade drag. Vi här hemma tänker oss nog en slappedag, inventering i advenslådan, för nu går tiden snabbt till första advent.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ååå så mysigt ni har det. Jag kan se det framför mig, är det Partylite ljus som du tänt? Ser fram mot att tända mina när de kommer.

Idag har jag också fått lite mys, var på julmarknad på Vrams Gunnarstorp. Mycket fint hantverk och jag blev ägare till en varm och go fårmössa och en lax. De som inte har en egen fiskargubbe måste ju köpa...

Hoppas att fiskelyckan var god idag!

Kram Lena

2008-11-02 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!