Nu har det skrikits färdigt..

Härom veckan berättade jag jag hade nya julgardiner som låg och skrek på mig, nu har de skrikit färdigt, allt är förberett inför 1:advent och full arbetsvecka fram tills dess.

En spännande vecka, denna veckan måste jag väl ändå få ett besked tycker jag.

Känner mig lite bakbunden om vad jag kan skriva just nu. Får helt enkelt återkomma när jag har lite mer på fötterna. Måste hitta raggsockarna med andra ord.
Ikväll tjuvtänder vi lite ljus och myser med en Beckfilm.

Vad gör du?

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaha du !!!

Du gav äntligen upp !!!!!

Och mig veteligen är det inte första advent än ler

Det kliar i fingrarna på mig att sätta up resten med men maken har lagt ett förbud på mig...

Vi får väl se om jag kan hålla mig tills fredag... För på fredag kan han INTE stoppa mig

2008-11-23 @ 18:43:58
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!