Ny Version av Lind@n

I går var jag och tränade... Jo du läste rätt... *T*R*Ä*N*A*D*E*
Jag var på H2O gympastik. Riktigt bra får jag säga att det var, hantlar, platta och snablar gjorde att det blev riktigt bra träning, Mamma Asplund känner av sina arma armar idag. Snällt mot knä och leder.
Kan nog bli en vana. Jag unnade mig en stund i Solariet innan och en stund i Bubbelpolen efteråt.
 Manna för själen och för kroppen
Allt i ett steg mot nya Lind@n.
Fast nya Lind@n finns det ju en del av redan. Den nya Lind@n är ju tillexempel mycket mindre och rökfri dessutom.
Inser nu och ibland att vad nyttigt det varit för mig att stanna upp de här två åren sen Snumusen kom.
Jag mår bra.
Jag är lycklig.
Vad skönt att kunna säga det. Vad skönt att kunna veta att jag mår bra här där jag är nu. 
Trots att framtiden på jobb innebär förändring så känner jag bara stor tillfredsställese av att det ska bli något nytt och spännande. Tidigare version av Lind@n  hade  nog haft lite ångest.
Fast just nu får jag bara ångest av smutstvätten :-)

Kommentarer
Postat av: familjen huss

Är det i Perstorp du går då? Jag gick där ett tag men fick för lite tid men funderar på om jag sa ta upp det igen för det var verkligen underbart skönt... gillade även de onstagskvällarna jag var där då de hade levande ljus och lugn musik skönt att bara simma och koppla av...

kram hoppas att snöflingan snart blir helt bra igen

2008-11-05 @ 08:13:28
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Pernilla

Åh jag är i chock !!!!

Jag trodde att du och jag var de sista på jorden...

Men nu är jag ensam kvar !!!!

2008-11-05 @ 18:31:54
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!