Säg det rosenröda som varar

I går morse skimmrade Asplundska familjen i rosenrött, allt var mysigt och lugnt och skönt. Idag var det oxå rött men mer av inslaget feberrött. Lilla Snöflingan har feber och får vara hemma. Älskade J fick stanna hemma ett par timmar på förmiddagen medan jag gjorde undan lite på jobb, och sen avlöste jag honom vid 11. Nu sitter Hon och Snusmusen  uppkrupen i soffan och ser på Snusmusens favoritfilm "Cars.
Funderade i bilen på vägen hem över vilken lyx vi har i sverige som har möjligheten att Vabba. Visst jobbet blir lidande, men barnen behöver i alla fall inte gå i skolan/lämnas iväg sjuka. Jag har möjligheten att jobba lite hemifrån och det är kanon, När Snusmusen sover och Snöflingan vilar ska jag försöka skapa en manual tänkte jag, så hamnar ajg inte hopplöst efter i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!