Jag är utmanad

Berätta 7 saker om dig själv, så lyder utmaningen jag fått av Trebarnsmamman och Mia.

1. Jag tycker hösten är bästa årstiden.
2. Jag har varit rökfri i 10 hela månader nu.
3.  Jag var störtförälskad i samma kille från 1:an till 6:an, när han väl insåg att jag fanns så började jag tappa intresset.
4. Min första utlandsresa (förrutom danmark och norge) gick till England 1987, Språkresa till Eastbourne.
5. Jag gick Teknisk linje på gymnasiet... det är något jag idag skulle gjort annorlunda om jag skulle gjort om det.
6. Jag har aldrig plockat jordgubbar som sommarjobb, trots det har jag sommarjobbat sen jag var 14. Första sommarjobbet var som ungdomsledare inom orienteringen.
7. Jag blir stressad av smutstvätt

Nu ska man egenligen utmana vidare, men alla som vill och känner för det kan ju anta utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!