Vinterkläder fram

Idag fick jag göra en djupdykning ner i lådan som det står Vinterkläder på. Rackarns vad kallt det är ute. Frost över allt. Så vackert! Men ack så kallt. Båda flickornas kläder från i fjol passade utmärkt, dessutom känns det som de knappt är använda då det inte var så mycket vinter i fjol tydligen. Snumusen måste kanske ha en ny overall. Drar mig dock för att ge mig ut och leta.... Jag är liksom inte någon shoppingmäniska egentligen...
Hmmm det tål att funderas på... kanske kan hitta någon fin på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!