Kommentarer

Idag fick jag en kommentar som jag funderat lite över, dels vad den står för och dels om jag borde ta åt mig.

"Allvarligt talat!
Har du bara ett barn eller? Varför ska du skriva så jättemycket om honom så det liksom framställs att han är viktigast i världen?
Är inte dina döttrar värda lika mycket eller?

SKÄMS!!!!!"


Alla som känner mig och som har följt min blogg under längre tid vet att det inte skrivs mer om Snumusen än om Malla och Snöflingan. Att jag under en period skriver mer om ett av barnen innebär i alla fall inte för mig att han eller hon är mer eller mindre viktig. Utan det handlar mer om vem som för stunden och ögonblicket hamnar mest på bild. Mina barn är lika viktiga för mig och det vet de och det vet jag, men du som skrivit kan uppenbarligen inte känna varken mig eller mina barn.
För mig handlar inte mina barns värde om vem som hamnar mest på bloggen, utan hur jag uppskattar dem i vardagen.
Jag kan med andra ord konstratera att nä jag ska inte ta åt mig för jag anser inte att det är substans i innehållet på kommentaren. Dock tycker jag att anonyma inlägg är hemskt tråkiga, jag har inget problem att ta kritik om den är saklig och den som säger det står upp för sig själv och vågar säga vem man är.
Min blogglusta fick däremot sig en knäck, för varför bloggar jag? Jo för att dela med mig till dem som känner mig och min familj, till vänner som finns på avstånd och inte kan se vad som händer här hemma. Dock har det sista tiden varit knappt med både inlägg och tid och nu vet jag inte om jag överhuvudtaget känner för att fortsätta....
Vi får väl se vad som händer....

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj....Vem har mage att lämna en sån kommentar???

Kan inte ha barn själv!!!

*Skäms på den!!!!

2009-08-20 @ 18:24:21
URL: http://miloa.wordpress.com
Postat av: familjen huss

Men herregud måste folk haka upp sig på att man bara skriver om ett barn skulle det innebära att jag isåfall bryr mig mer om sander och anders hrm jo visst det e de som e på flest kort men det har förklaring dels i att det e de som e hemma mest med mig och dels i att sessan och Anton inte gillar att vara med på kort medan småkottisarna e riktiga linslusar hihi

jag hade blankt struntat i kommentarerna jag gillar iallafall att läsa dina bloggar

kram

2009-08-20 @ 19:43:30
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Caroline

Eftersom det inte finns någon avsändare på kommentaren är det bara en feg stackare som lämnat den så det finns ingen anledning att ta till dej av sånt fjanteri. Jag och många med mej vet hur mycket du älskar dina barn, vart och ett!

Nu är jag irriterad och kommer jag att svära: Jävla trams att fälla något sådant dumt! Tro du att man speglar hela sitt liv genom en blogg som inte ens uppdateras dagligen...skäms på dej själv, ditt fega elände! Hrmmmfp!

Till dej Linda - DU är världens bästa mamma till ALLA dina barn! Finns ingen anledning att ens fundera på något annat!

Kram på dej fina du!

2009-08-20 @ 19:53:12
URL: http://lillymarlen.blogg.se/
Postat av: Tina

Stackars Linda!

Du har verkligen inte gjort dig förtjänst av denna kritik!

Så gott som du pratar om ALLA dina barn, vet jag att du är väldigt rättvis gentemot dina barn och hur viktigt du tycker det är!

Nej, sådana kommentarer skall du bara borsta av dig och fortsätta som du alltid gjort!

Du är 'världens bästa mamma'!

BAMSEkramizzar

2009-08-21 @ 07:57:43
Postat av: Mia

Hej!



Kort svar-bry dig inte!!

Jag skriver nästan inget om mina stora barn för att skydda deras integritet. De vet vad de betyder för mig och min blogg är min ensak vad jag vill posta..lika för dig.

Hoppas du vill fortsätta skriva!

Kram



2009-08-21 @ 18:17:03
Postat av: Trebarnsmamman

Ja, gösses! Vad skall man säga???? Ja, jag kan väll bara skriva under på det du säger, och intyga att du älskar dina barn lika mycket alla tre fast på olika sätt eftersom de är tre olika personer. Löjligt att räkna inlägg!!!! Den som skriver så köper säker exakt samma kläder och exakt lika leksaker till sina tre barn bara för att det skall vara rättvist utan att se till barnens olika behov.

KRAM!!!!!!

2009-08-21 @ 20:41:06
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Vitamin

TA INTE ÅT DIG!!!!!!!!

Det är tveklöst en bitter, misslyckad, avundsjuk, ful elak vidrig person!

Nackdelen med bloggande är att man ibland drabbas av sånna sickon.

Bry dig inte utan finn styrka o glädje i det fina du har!!!

Genomfula avskyvärda personer som den borde skämmas i evighet!!

2009-08-22 @ 17:33:40
Postat av: ~MoonLight Malo~

Direkt löjligt att skriva så!

Måste säja att jag verkligen föll för ditt motto. Underbart! :D

2009-08-22 @ 21:18:28
URL: http://moonlightptc.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är helt sjukt att överhuvudtaget lämna en sådan kommentar. Med tanke på hur mycket du skriver om alla barnen så verkar det vara en person som inte alls känner dig. Men vis av erfarenhet vet jag att det ofta är en person som känner en mycket väl som fegt och anonymt lämnar en sådan kommentar. Och det är lätt att kolla vem...



Linda, du är världens bästa mamma för alla tre godingarna. Vi som känner dig och är dina vänner vet vad du står för! Du behöver inte ägna en tanke åt den fega kommentaren.



Kram till goa dig!

Annika

2009-08-22 @ 22:15:01
Postat av: Anonym

Förlåt. Jag är liksom en dålig person. Jag mår inte bra o tyvärr drabbade det dig.

Ska aldrig mer hända o jag glömmer din blogg för all framtid.

Jag mår uselt o hata mig gärna.

Förlåt för alltid.

2009-08-23 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!