Dåligt med aktivitetet

Jag vet... det är dåligt med aktivitet på den här bloggen, undras om någon fortfarande läser... har haft en hektisk höst med mycket jobb, sjuka barn och allt annat. Dessutom så tapade jag lite lusten tidigare i höstas. Då när någon hade synpunkter på hur mkt jag skrev om mina barn....

 Facebook har dessutom liksom tagit bloggens plats på¨något sätt.
Dock börjar jag känna mig lite olustig till Facebook av lite olika anledningar. Jag har alltid varit generös med statusuppdateringar där, och det är kul med vänner som kommenterar och vi har kul tillsammans, driver med varandra osv... men sen inser jag att det finns de som bara kikar, läser.....och liksom inte gör sig till känna... vill jag dela allt med dem? Vem delar de sen mina"smaskigheter" (läs kräksjukan, surigheter på min man eller vad det nu månde vara) Så kanske ska jag lämna facebooks statusuppdateringar till att bli blogguppdateringar i stället. Jag tror det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Jag hänger med vart du dig än i världen vänder...

Jag är som du, delar med mig lite för mycket och ibland känns det jobbigt, men oftast ok. Men jag förstår precis hur du känner...det är så lätt att glömma bort de där "tysta läsarna" och bli allt för intim.



KRAM

2009-12-11 @ 09:25:54
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Mia

jag är med alltid. vart du än tar vägen.

jag status uppdaterar inte så mycket på fb av olika anledningar. som sagt man vet inte riktigt var det hamnar. Även om man håller sig inom sina vänner.

2009-12-11 @ 18:08:09
URL: http://miloa.wordpress.com
Postat av: Mia

Jag läser men är väl en av dem som "tjuvläser" på FB..fejjan går i vågor likaså min egen blogg..det är väl bra att IRL tar mer plats men visst saknar jag dina inlägg..jag skriver i min blogg för de jag "känner" och de som halkar in i min blogg tycker nog ändå inte den är alltför upphetsande..jagskriver för dem som jag inte kan träffa så ofta och jag är så glad när du skriver i din blogg för dig ser jag ju ej ofta..bloggar kan knappast täcka allt som händer i ens liv och jag tar min med en nypa salt:-)Hoppas du orkar betrakta omvärlden och skriva lite om dig och familjen.

Kram från Wien

2009-12-11 @ 20:40:45
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!