Vackert väder och lördagsmys

Alla hjärtans dag. Började bra här i det Asplundska hemmet. Älskade J gick upp med Snusmusen vid 07. Mamman hade varit vaken vid 06 men somnade om så gott och blev väckt med pussar och kramar vid 08. Skönt att få sova gott en stund.
Ute strålar solen i kapp och vi går bara här och myser. Gemensam frukost och alla har fått på sig kläder och är hela och rena :-)
Snöflingan ska åka till Slaktaren och hans goa fru för att ha trevligt och resten av oss ska åka till Penarp för att hälsa på hos Gudfadern och Gudmodern.  Deras Karamell ville leka med Malla. Jag blev jätte glad för det innebär att vi kan leka hela familjerna! Så  i stället för att sitta hemma i vår egen "tråkiga" lilla värld så åker vi till bland de bästaste vännerna man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Glad alla hjärtans dag!

Kram Josef

2009-02-14 @ 12:27:06
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk
Postat av: Pernilla

Det är så mysigt när familjerna kan "leka"

Jag har lekt själv med min vän och hennes barn idag medan maken lagade deras bil :-)

Helt rättvist tyckte jag..

Ha en riktigt fortsatt bra alla hjärtans dag..

2009-02-14 @ 18:46:01
URL: http://minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!