Besöksförbud


När vinterkräksjukan bryter ut på våra sjukhus eller äldreboende så införs besöksförbud, följdaktligen har vi besöksförbud nu i det Asplundska huset. I alla full fall med största sannolikhet. Malla har hängt över en spann mer eller mindre hela natten, först en kaskadkräkning och därefter 1 timmas konstant kräkande/ulkande. Lilla tappra Malla. Själv mår jag tjuvtjockt just nu men frågan är hur mkt som är sömnbrist och hur mkt som är psykoligskt eller om det är någoting på gång. Nåväl , Snöflingan får oxå stanna hemma från skolan, vill inte ens tänka tanken på att skicka dem med eventuella kräkningar till skolan. Då blir vi aldrig av med det.


nu ska jag ge mig på att skura toaletten om i fall att jag måste köra ner huvudet i den...


Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: familjen huss

smart drag att hålla dom hemma inte många som skulle göra det :-).

På jobb e det med så att om ngn i familjen har det så får man inte gå och jobba på 48 timmar efter sista kräkningen smart :-) tyvärr inser inte alla att det smittar så som det gör...och jag vill inte för ngt i världen att barnen ska få det så jag håller tummarna :-)

KRYA PÅ ER KRAM

2009-01-09 @ 09:02:23
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!