Fixar och trixar lite här och där

Har påbörjat stora sorteringen här hemma, vi har för mkt prylar och nu har jag bestämmt mig för att allt som vi inte ska ha kvar, allt som int passar, allt som vi inte använder ska säljas på Tradera. Visst man kunde sälja på Blocket oxå men jag vill ha lite spänning oxå, så nu har jag bestämmt mig för att de närmaste helgerna ska gå åt till att sortera, analysera, fotografera och lägga ut. Idag har jag till exempel lagt upp en windstopper och fått den såld direkt, sånt är trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!