Materialist ~ Javisst

Jag ska få ny telefon på jobb, detta tycker jag är trevligt, inte funktionen att kunna ringa och så utan mer ATT jag ska få en NY pryl att undersöka. Få klämma på, leta funktioner och bara få känna på. Jag gillar sånt. Jag är en materialist ända ut i fingerspetsarna. Jag tycker det är skitkul med nya tekniska prylar. Fast jag måste nödvändigtvis inte ha dem först. Bara jag får dem förr eller senare.
Älskade J är inte alls lika begistrad. Även om han just nu har övertagit vårt Wii.

Vilka är då mina top 3 inköp av (o?)nödiga tekniska prylar

1.Min kamera! En Canon Eos 350d, Vill dock byta upp migså fort kassan tillåter Min absoluta favorit, skulle offra 5 tv-apparater bara jag fick behålla den.


2.Vår bärbara dator! Det här är ett favorit köp , så fort jag har råd ska det köpas en till. Den staionära ska bort så fort det kan tänkas.


3.. Nintendo Wii. Rackarns roligt. Jag är ett STORT Mario Cart fan, GH är jag inge bra på dock.


Gillar du prylar? Vilka i såfall?

Kommentarer
Postat av: Mia

Teknisk prylar som telefoner och datorer är jag svag för.

de senaste inköpen är en c905 sony ericsson, sen så står min mac obs min! högt i kurs förstår inte att jag kunnat vara utan den.



2009-01-03 @ 19:26:50
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!