Tekniska prylar

Häromdagen var jag inne på och bubblade om vilka mina favort prylar var. Nu funderar jag över vilken av mina maskiner (som går på el) här hemma som är bäst.

  • Tvättmaskinen
  • Diskmaskinen
  • Torktumlaren
  • Strykjärns/ångmaskinen
  • Blendern

Dessa är svåra att välja emellan, dock tror jag att tvättmasiken som vinner, allt det andra kan man göra för hand men tvätt förhand lockar mig inte...
Sen finns det ju prylar som vi har som används mer sällan, brödrosten, elvispen, våffeljärnet, mangeln.
Vilken pryl är din favorit???


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!